Alla inlägg under oktober 2010

Av sabina jeppsson - 17 oktober 2010 19:56

Dennis & Pelle innan fotbollsfest igår

 

Älskade Wilma!


Helgen har varit underbar! Var hos Sandra och Johan igår och drack lite vin och umgicks, Dennis var på fotbollsfest.


Idag har jag och Ida varit ute och promenerat i norra hamnen. Underbart vackert där nere!


Imorn ska lilla Wilmis vaccineras... buhuuuuu  tycker så synd om henne! Gillar inte sprutor alls!


Har en gnällig dotter ikväll så får gå och ta hand om henne.

Av sabina jeppsson - 15 oktober 2010 20:38

Ikväll är de som vanligt mys hemma hos oss med god mat, dryck och idol! Heja Jay och Alice!!


Här kommer bilder från dagarna i simpan!



 

 

Mormor & Wilma   




Av sabina jeppsson - 14 oktober 2010 10:37

hej bloggisar!


Åkte till Simpan i lördags och kom hem igår. Jag och Wilma skulle ta bussen hem vid 13.25 igår men de visade sig att Wilma fick feber ett litet tag innan och blev jätte gnällig, så jag bestämde mig för att inte utsätta mig för en buss/tåg färd med henne. Så Dennis fick snällt sätta sig i bilen och köra och hämta oss! Är han inte bara en bra pappa/sambo??!! Helt underbar är han!


Annars har dagarna hemma hos mamma varit bra :) som vanligt!


Nu ligger jag och  wilma och vilar i sängen, WIlma har 38.7grades feber, och jag börjar också känna mig kass    kanske slutar med att dennis får ta ut vård av barn och jag får sjukförsäkras, sen har vi sjukstuga här hemma. Usch nej de hoppas jag inte.  Bilder från Simrishamn kommer upp sen när jag mår lite bättre, måste vila lite nu med Wilma.

Av sabina jeppsson - 14 oktober 2010 10:37

hej bloggisar!


Åkte till Simpan i lördags och kom hem igår. Jag och Wilma skulle ta bussen hem vid 13.25 igår men de visade sig att Wilma fick feber ett litet tag innan och blev jätte gnällig, så jag bestämde mig för att inte utsätta mig för en buss/tåg färd med henne. Så Dennis fick snällt sätta sig i bilen och köra och hämta oss! Är han inte bara en bra pappa/sambo??!! Helt underbar är han!


Annars har dagarna hemma hos mamma varit bra :) som vanligt!


Nu ligger jag och  wilma och vilar i sängen, WIlma har 38.7grades feber, och jag börjar också känna mig kass    kanske slutar med att dennis får ta ut vård av barn och jag får sjukförsäkras, sen har vi sjukstuga här hemma. Usch nej de hoppas jag inte.  Bilder från Simrishamn kommer upp sen när jag mår lite bättre, måste vila lite nu med Wilma.

Av sabina jeppsson - 7 oktober 2010 20:26

Ja det har jag och Wilma haft idag, fin besök från Simorshamn, Ida ocj Josefina och hennes barn Ludvig och Tove! Vi åt frukost tillsammans sen vart vi nere på stan en runda. i har helt enkelt haft en helt fantastisk dag :) Här nedan kommer en bild på mig Wilma och Tove.


 

Av sabina jeppsson - 4 oktober 2010 15:21

Idag trodde jag att vi gick upp i tid, för jag hade tid hos min barnmorska kl 10.30 för att sammanfatta graviditet, förlossning och nu tiden efter förlossningen, jag gick upp 8.30 vilket var allt för sent, så hos barnmorskan var jag exakt kl 10.30 och jag hade ju planerat att vara där lite innan, hatar att vara stressad. Sprang i stort sätt ner på stan för att hinna i tid. Besöket gick iallafall bra, Wilma var en liten ängel satt och skratta hela tiden   


Men nu måste jag höra med er mammor! Hur fasen gör ni? Hur hinner ni med bokade besök om dagarna? Hur planerar ni? Jag är sämst på det. Eller man kan inte planera med såna här små liv? Tycker det är skit jobbigt!


Jag kör fortfarande lchf, men ibland stoppar jag i mig pyttelite kolhydrater, annars hade inte  min kropp klarat av att träna. Nu har jag 10kg kvar!


Kamera laddare är fortfarande på vift!   


Har någon jobbtips till mig? Funderar på att börja jobba helger o spara på mina mamma dagar!

Av sabina jeppsson - 1 oktober 2010 17:18

Ni är skit tråkiga ni som läser min blogg, inte ofta man får en kommentar!

Presentation


Min underbara familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards