Alla inlägg den 28 oktober 2010

Av sabina jeppsson - 28 oktober 2010 15:27

Så heter den lilla bok som jag fick av barnmorskan på föräldrargruppsträffen igår. Jag började läsa lite i den i ´gårkväll, och jag ska säga det att den borde alla människor läsa som fått barn!


Att bli kär är ingen konst. Men att sedan hålla kärleken levande när den första förälskelsen gått över är inte alltid så lätt. Varför lyckas vissa par när så många andra inte gör det?


Bara kärlek räcker inte. Att hålla kärleken levande är en konst, något vi alla kan lära oss. Ett lyckligt förhållande är något vi själva tillsammans kan skapa. I den här boken får du många praktiska och konkreta råd och svar på de vanligatse frågorna


  • När skall vi få tid för varandra?
  • Hur vårdar man kärleken när man fött barn?
  • Varför tiger han när hon vill prata?
  • Hur löser man konflikter utan att gräla?
  • Ett rikt samliv, hur får man det?
  • Kan man älska samma person hela livet?

Boken är på 51 sidor. Köp den!

BVC

Av sabina jeppsson - 28 oktober 2010 15:14

Igår var jag och Rebecca på bvc (babyfika) med våra små änglar! Så här såg det ut:

Underbara fina Noah

 

Rebeccea med Noah

  Jag och älskade Wilmis        Så vacker min älskade Wilmis! Mammas allt!

   

 

Presentation


Min underbara familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards