Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av sabina jeppsson - 20 oktober 2010 13:57

Tyvärr blev det ingen bio idag, för jag vaknar inatt av att min stumpa hostar, och jag vill inte utsätta henne för något i onödan, så vi fick snällt stanna hemma! Men jag hade tid hos optikern kl 12.00 så dit gick jag en snabbis iallafall, men när jag väl är där frågar optikern hur gammalt mitt barn är, så säger jag 3 månader, då säger han att då vill han inte göra syntest än eftersom man ska vänta 6 mån innan imed att man har vatten i ögon som påverkar synen... så om jag fixar glasögon nu kanske glaset är för starkt om 3 mån... så ja det är bara till att vänta 3 månader..


Innan jag gick hem gick jag upp om på bvc för att höra om Wilmas hosta, det sa att det inte någon fara, hon är bara lite förkyld. Hon fråga hur jag gjorde med snoret, då sa jag att jag suger ut med en sån snorsugare, det får man ABSOLUT INTE göra! Så ni med små barn gör inte det för man ska aldrig stoppa in någhot i så små barns näsor, gör man det kommer de in bakterier och man kan förstöra näsan för det små. Så sluta genast om ni vill att barnens näsor ska hålla livet ut ;)


Wilma ligger och gymmar hon är så söt, hon försöker ta sig upp genom att hålla fast i gymmet!  bjuder på lite fina bilder på älsklingen



         

Presentation


Min underbara familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards