Alla inlägg under augusti 2010

Av sabina jeppsson - 30 augusti 2010 18:37

Nu är vi hemma! Och jag kan säga att det har aldrig varit skönare! Borta bra men fan så skönt att få komma hem! 


Nu har vi snarrt packat upp allt som vi hade med oss hem, imorrn blir det till att tvätta hela dagen! Inte det roligaste, sen blir det också till att storhandla, för vi har verkligen ingen mat alls hemma, det ekar i vår kyl & frys!


På torsdag ska jag till läkaren för att visa upp min acne jag fått nu under och efter graviditeten, jag står inte ut längre! Det är fruktansvärt    Finns det någon som har den erfarenheten? Jag vet att det har med hormoner att göra men något måste man ju kunna göra åt de?! Kan man tycka, hade jag haft ett jobb nu att gå till hade jag sjukskrivit mig, så hemskt är det!


Nu ska jag skölja av min ansiktsmask jag gjort med proactiv, sen blir det mys i soffan med familjen!


Mer uppdatering kommer vid senare tillfälle, och bilder från semestern kommer upp! 

Av sabina jeppsson - 21 augusti 2010 15:15

Mer och mer vuxen poäng på mig och Dennis, nu har vi gått och blivit med tvättmaskin! Ska hämta den imorn elelr på måndag! Ska bli så himla skönt och kunna tvätta när faeeen man vill :)


Idag är det sista dagen i simpan, sen åker vi hem imorn bitti, men först in om i malmö och luncha med Micke & Hanna!


Kommer lite gamla bilder här nedan som jag hitta på mammas dator


         



Av sabina jeppsson - 20 augusti 2010 12:20

Om en liten stund åker vi till Ystad, ska in där och kolla om det fortfarande säljer bettina barty, en bodylotion och duschcreme som jaag tycker luktar så gott! Sen blir det en runda till Tomelilla, blir bo ohlsson en runda, (shopping ställe)


Sen ikväll ska vi hem till Johan & Marie på knytkalas (kräftskiva) ska bli riktigt skoj :)


Nu ska det bytas blöja, bajs bajs bajs och åter bajs! :) 

Av sabina jeppsson - 18 augusti 2010 22:21

Har det helt underbart här, hälsar på släkt och vänner! Imorgon ska jag hem till Josefina och grilla med tjejerna, ska bli super mysigt, alla ska få träffa Wilma för första gången :) Har också fått den bästa presenten till henne, ett fondkonto där det kommer sättas in pengar till henne, och sen kommer Ida ha stenkoll på fonder osv för hon är grym på det! Vår dotter ska vara rik när hon fyller 18år!


På fredag blir det kräftskiva hemma hos Johan & Marie, ska bli super mysigt det också!!


Ville bara skriva att vi har det hur bra som helst här!

Bilder kommer upp vid ett senare tillfällöe

Av sabina jeppsson - 17 augusti 2010 12:14

God förmiddag!


Har precis kommit hem efter en lång promenad i detta regnoväder! Hade verkligen ingen lust egentligen eftersom de regna, men eftersom jag inte är gjord av socker så gav jag mig ut iallafall! Finns inga ursäkter!


Alla vet vilket godismonster jag är, och nu har jag hållt mig ifrån godis i 3 veckor, är jag inte helt fantastiskt bra? :) Är faktiskt stolt över mig själv, och det blir bane mig inget godis igen förren jag blivit smal! Då kan man äta en dag i veckan men inte innan dess!


Tänkte passa på att ta en dusch nu medans Wilma sover, sen ska vi busa lite, hon är så söt för nu har hon börjat le lite mer, undrar om hon gör det medvetet snart eller om det ff är reflex? Älskade älskade unge!

Av sabina jeppsson - 16 augusti 2010 21:15

           

 
Av sabina jeppsson - 16 augusti 2010 15:09

Då vart man hemma igen efter en lååång promenad, var helt slut när jag kom hem, in i duschen och sen käka jag lite lunch, couscous och lite kyckling till det. Smaskigt! När jag kom hem hade älsklingen städat hela lägenheten, underbart så slapp jag det   


Ikväll blir det träff hemma hos Sandra, ska bli trevligt, var ett tag sen vi alla tjejer var samlade...


Måste berätta också att i helgen hade vi inbrott i vårat källarförråd, man blir så trött på människor som inte kan skilja på mitt och ditt! Som tur är hade vi inget i pengavärde dä nere, men det spelar ingen roll för det är sjukt jobbigt att någon har varit o pillat bland ens privata saker. Blir så ledsen!

Har ringt och anmält detta hos hyresvärden, och det har beställt ny dörr eller nät eller vad man ska kalla det, men det dröjer ju ett tag innan de kommer sa de, och jag tycker det är skit jobbigt för man kan inte stänga eller låsa om våra saker där nere nu, det är helt fritt fram för alla nu    Så jag ringde och fråga om det kunde skaffa något provocoriskt, det skulle kolla med vaktmästaren om det, men det har inte hört av sig än. Någon här som vet om man kan begära det?


Nu ska jag gå och vila med älsklingen och Wilma, ha en bra dag

Av sabina jeppsson - 16 augusti 2010 11:46

Nu är det dags med en ny blogg! Bort med det gamla och in med nya   


Här i denna blogg kan ni följa mig i min vardag, kommer skriva väldigt mycket om min underbara dotter, även om familj, vänner och min älskling! Träningen kommer också komma in på ett hörn. För just nu håller jag på att banta så jag kan gå ner mina gravkilon!


Kommer uppdatera mer senare för nu ska jag ut på promenad och göra av med lite fett   


Ha det godis

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Min underbara familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards