Direktlänk till inlägg 25 mars 2011

Shoppat

Av sabina jeppsson - 25 mars 2011 21:44

Idag har jag och min älskade Wilmis varit på stan och shoppat    Det blev lite smått och gott, nya leggings plus en jättefin tunika och en stickad fin lång tröja, bh+trosor och underlinnen. Nu är jag nöjd för denna månad. Imorn blir det ny vagn till Wilma, vi måste köpa oss en sulky, vi åker ju till Norrköping över påsken, då måste vi ha vagn som går in i bilen.


Ikväll har jag och min fina sambo mys kväll, ätit mat "pangasiusfilé" det vidrigaste jag ätit... men jag åt några morätter ist, nu blir det film socialnetwork. Hoppas ni andra också har en trevlig afton.  


     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sabina jeppsson - 10 augusti 2012 18:01

God kväll!   Idag var min sista lediga dag på ett par dagar nu... Den har spenderats med Wilma, vi har lämnat in pappas cykel på verkstad, nån dum jävel har luftat hans däck och snott ventilen.. onödigt! Eftersom vi gick iväg med den tyckte wilma...

Av sabina jeppsson - 9 augusti 2012 15:41

Ja det kan man säga, det var evigheter sedan jag skrev här, ska försöka bli bättre på det, för det är verkligen kul att gå tillbaka och läsa om allt som händer i ens liv.   Det har hänt mycket sen sist, jag har tillexempel börjat arbeta på scandl...

Av sabina jeppsson - 22 september 2011 11:41


Hej bloggen!   Herrejesus vad längesen de var jag bloggade! Man hinner inte med de nu när man har en liten snäcka som kräver all uppmärksamhet. Det har verkligen hänt så mycket sen sist jag bloggade, Wilma har fått tänder, hon har också börjat gå...

Av sabina jeppsson - 12 maj 2011 11:10


Tiden går och jag glömmer skriva i bloggen!   Som sagt så kommer jag börja arbeta inom kort, det enda jag väntar på nu är mitt danska personnummer (cpr:nummer) som de så fint heter på Danska.   När jag fått de ska jag skaffa mig en dansk bank. Nä...

Av sabina jeppsson - 27 april 2011 13:47

Jag fick jobbet som jag sökt på hh ferries!    Jag vet dock inte när jag ska börja än, men Dennis gör sin sista dag på jobb nu på fredag sen är han pappa ledig i 2 månader, kanske lite längre beroende på jobb och förkola för Wilma.   Kommer känna...

Presentation


Min underbara familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards