Alla inlägg under maj 2011

Av sabina jeppsson - 12 maj 2011 11:10

Tiden går och jag glömmer skriva i bloggen!


Som sagt så kommer jag börja arbeta inom kort, det enda jag väntar på nu är mitt danska personnummer (cpr:nummer) som de så fint heter på Danska.   När jag fått de ska jag skaffa mig en dansk bank. När det är färdigt får jag börja jobba eller rättarsagt gå lite utbildningar... Förhoppningsvis startar jag nästa vecka. Ser väldigt mycket fram emot de här.  Men jag njuter nu dessa dagar när jag får vara med min familj och mysa och fixa i hemmet..


Lite om Wilma nu, Hon har hamnat i nån fas, och jag vet inte vilken av alla, men hon matvägrar i mellanåt, och då är det  bara välling som gäller, bättre de än inget... men  när kusin Sara var här och hälsa på så upptäckte hon 2 framtänder som var påväg ut, så det är förmodligen därför hon inte velat äta för det har gjort ont. Hon har fått egen vilja och ett himlans humör den här lilla älskade varelsen, och så vägrar hon sova om dagarna... Hon tar massa enrgi ur en så man knappt orkar något om dagarna, men det är väl så det ska vara  


Hon har också börjat gå lite efter sin läragå (brio vagn) hon ramlade dock häromdagen vilket skrämde henne lite och har inte velat gå med den efter de, men försöker varje dag, annars håller hon i våra händer och springer fram, hon verkligen älskar de. 


Älskade älskade bump! Framsteg varje dag!


 

Presentation


Min underbara familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards