Alla inlägg den 25 oktober 2010

Av sabina jeppsson - 25 oktober 2010 22:27

Har inget intressant alls att skriva faktiskt, så därför får ni några bilder att titta på istället, alla bilder är ifrån helgen  


Jag gjorde jordgubbspaj till oss på fredagsmyskvällen hos Sandra & Johan den var väldigt uppskattad! Ovanpå är det riven vit chohlad Muuums säger jag bara!

       


Wilma äter potatis för första gången (Fredagen den 22/10)


   


Fika med Rebecca och Noah


     


Hoppas ni njöt av de vackraa bilderna på barnen :)


Imorn blir en lång dag, först besök hos vårdcentral, min acne har inte blivit särskilt bättre tyvärr :( så vi får komma fram till en annan lösning helt enkelt! Har också fått problem med min mage igen... åkte in på sjukan i lördags natt och fick smärtlindring... efter 4 timmar åkte jag hem utan några besked... fick jätte ont ikväll igen, kunde knappt röra mig. Jag fattar inte vad det är med mig?! Och varför ingen läkare tar mig på allvar förr?! Så frågan är om man ska ta dte tabletter jag gör nu mot acne och om jag kan byta till ruaccutan, det är de starkaste man kan ta mot acne.. men det hjälper garanterat... så frågan är vad som är värt vad?


Efter vårdcentral ska jag träffa Anna och hennes son Adam på en lunch/fika, sk abli mysigt! Var länge sen vi sågs nu! :(


Nu blir det lite tv och mys med älskling sen nanna! Kärlek till er som förtjänar det :))

Presentation


Min underbara familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards