Alla inlägg den 17 november 2010

Av sabina jeppsson - 17 november 2010 11:45

 

Här har vi en stolt mormor med lilla Wilma


 

Stolt mamma till Wilma   


  Vackra kyrkan

  Här spelade Dennis en trudelutt för Wilma. Underbart vackert var det

  Maten som vi bjöd på. Vi köpte dessa på Ica Maxi, kan ärligt säga att det var de godaste jag någonsin har ätit!


 

Dukningen

  Här har vi gudmor Linn och jag   


  Här sitter Wilma hos sin farbror Jhonny

     

Pappa matar Wilma, man blir ju hungrirg av allt ståhej! :)


  Farbror Jhonny & Wilma

  Presenter som Wilmis fick!   

 

Man blir väldigt trött av att charma alla gäster, en tupplur innan jag ska ut igen och fortsätta.   

Av sabina jeppsson - 17 november 2010 11:38

Hej!


Idag ska jag och Wilma till öpnnaförskolan för första gången, det ska bli väldigt spännande   Har tidigare bara varit på BVC (babycafé) ska bli kul med lite nytt! Inatt har Wilma sovit som en prinsessan, hon somnade redan runt 18 tiden och vakna runt 7.30 Underbart att ha ett barn som sover på nätterna!


Igår hade jag mina tjejer här, jag bjöd på fruktsallad och så kolla vi på DH, jag fick oxå present av de, super gulliga är det! Det hade köpt massage till mig! Så nu har jag massa presentkort som jag ska lyxa med nu inom kort   


Idag gick det lite bättre för Wilma att äta, hon har inte ritkigt förstått än hur man gör, men idag fick hon i sig en hel del majspure! Framsteg!


Nu ligger hjärtat mitt på golvet och gymmar, så mysigt och se när hon ligger och sparkar och slår efter leksakerna som hänger där!


Ikväll blir det att vi får hem lite gäster, ska fira med vännerna att Wilma döpts  

Presentation


Min underbara familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards