Alla inlägg den 5 november 2010

Av sabina jeppsson - 5 november 2010 11:27

Idag är det fredag minsann... tycker alltid att det är fredag.. men det gör inget, för det är helt underbart! Idag är Dennis ledig från jobb, så vi hade tänkt åka ut till rusta och handlöa lite till bilen nu inför vintern.. lika bra att vara förberedd. Sen hade vi också tänkt kolla lite efter nya kläder, vi vill ju vara extra fina på lilla Wilmas dop :) Men det lutar åt att Dennis får åka själv, Wilma är ju förkyld... eller vad säger ni där ute? Kan man ta med Wilma på en liten tur fast hon är förkyld`? Jag prata med BVC innan idag hon tyckte att man skulle komma ut lite i det friska eftersom bakterier trivs i värmen... nå vad säger ni?


Annars ikväll blir det IDOL mys med familjen. Den goda maten får jag avstå tyvärr, men när jag blir smal igen så kommer jag också få äta god mat på fredagar! Hoppas ni får en trevlig kväll och svara mig gärna på det med att ta med wilma ut när hon är förkyld. Kraamar

Presentation


Min underbara familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards