Alla inlägg den 10 augusti 2012

Av sabina jeppsson - 10 augusti 2012 18:01

God kväll!


Idag var min sista lediga dag på ett par dagar nu... Den har spenderats med Wilma, vi har lämnat in pappas cykel på verkstad, nån dum jävel har luftat hans däck och snott ventilen.. onödigt! Eftersom vi gick iväg med den tyckte wilma att hon skulle ha sin cykelhjälm på sig, och givetvis fick hon de.. hon gick där stolt med sin hjäl på huvet på väg till cykel doktorn. Efter det gick vi och gungade på viskägen, sen gick vi en långrunda, sista biten ville wilmis inte gå mer så jag fick bära henne, och hon väger 13.5kg nu så gissa om jag var varm när jag kom hem...


Dennis vart hemma om och vände, nu är han och spelar fotbollsmatch, tråkigt och sitta själv en fredagskväll! Själv och själv har wilmisen, men hon brukar vara upptagen med massa annat, är det inte film så sitter hon och leker på rummet.. få ta och plugga teori för körkortet. Har gjort 2 såna prov med 70 frågor, blivit underkänd varje gång   


Ha en fin kväll!   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Min underbara familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards