Alla inlägg den 2 februari 2011

Av sabina jeppsson - 2 februari 2011 14:14

Som jag tidigare skrivit har Wilma nu fått 2 tänder där nere, och det är hur gulligt som helst. Har borstat de 2 söta på henne nu i 2dagar, wilma älskar tandkrämen, så fort man sätter in borsten i mun så säger hon mmmmmm.... mmmmm... haha, tror hon gillar de    Och det är ju bra!


Nu börjar vi bli friska här hemma, men fortfarande inte helt krya än, men på bättringsväg, helt otroligt att Wilma inte blivit smittad... peppa peppa!


Wilma älskar sladdar!!! Det är inte bra, förösker gömma alla men hur lätt är de!?


Har budat på en jättefin vårjacka till Wilma, fick den för 1 kr på tradera. Grymt, lär få den nu i veckan. Älskar när man kan göra såna klipp!


På tal om klipp, jag var och fick topparna klippta i måndags och igår färgade Ida min utväxt. Känns skönt att vara fräsch i håret!


Ikväll får vi barnvakt till Wilma, Ida kommer hit, för jag och Dennis ska åka o handla hem mat, barnstolen är nu för liten för henne så vi får inte använda den, vår nya finns i simpan... och det dröjer innan vi får hit den!


Nu ska jag mata wilma, sen städa undan så man kan ta in folk här   


 

Jag & Wilmis på babycafé

Presentation


Min underbara familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards