Direktlänk till inlägg 7 januari 2011

Herrejesus

Av sabina jeppsson - 7 januari 2011 18:29

Det var inte igår jag uppdaterade bloggen direkt! Har varit mycket på senaste så har verkligen inte haft tid och sen när tiden fallit in då har internet strulat... ghaaaa! Men nu äntligen funkar det och jag har tid över.


Idag var jag hos optikern, Sandra var med för att passa Wilma under tiden, men Wilma sov gott hela tiden vi vart där. Det slutade med att jag beställde 2 par brillor, ett par som jag ska ha alltid och ett annat par som jag ska ha som solglasögon. Är riktigt nöjd nöjd iaf!


Imorn är det den 8 Januari och Wilma har funnits i våra famnar i 6 månader. Det bästa månaderna i mitt och Dennis liv. Wilma är en underbar bebis, hon har hela tiden sovit hela nätter de få gånger hon är ledsen det är när hon är hungrig eller när det är bajs i blöjan, annars är hon alltid en glad o go tjej!  Många som frågar hur vi har  lyckats få en så glad och snäll tjej. Ja man kan undra, ett riktigt litet mirakel är det! Det är så mysigt att vara mamma till Wilma.   


Vi ska också på fest imorn, en förlovningsfest för vår vän Mensur. Det ska bli riktigt skoj! Wilma följer självklart med, Dennis kör och jag nykter. Nykter kommer jag vara fram till juni månad, inte en droppe alkohol i min mun tills dess, har börjat på roaccutan nu.


På måndag är det dags för viktväktarna yeaaaah    Ska faktiskt bli skoj, ser fram emot att tappa de sista kilona!


Nu ska jag ut och tillaga baconlindade kycklingfile! mums! Ha det finemang alla!


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sabina jeppsson - 10 augusti 2012 18:01

God kväll!   Idag var min sista lediga dag på ett par dagar nu... Den har spenderats med Wilma, vi har lämnat in pappas cykel på verkstad, nån dum jävel har luftat hans däck och snott ventilen.. onödigt! Eftersom vi gick iväg med den tyckte wilma...

Av sabina jeppsson - 9 augusti 2012 15:41

Ja det kan man säga, det var evigheter sedan jag skrev här, ska försöka bli bättre på det, för det är verkligen kul att gå tillbaka och läsa om allt som händer i ens liv.   Det har hänt mycket sen sist, jag har tillexempel börjat arbeta på scandl...

Av sabina jeppsson - 22 september 2011 11:41


Hej bloggen!   Herrejesus vad längesen de var jag bloggade! Man hinner inte med de nu när man har en liten snäcka som kräver all uppmärksamhet. Det har verkligen hänt så mycket sen sist jag bloggade, Wilma har fått tänder, hon har också börjat gå...

Av sabina jeppsson - 12 maj 2011 11:10


Tiden går och jag glömmer skriva i bloggen!   Som sagt så kommer jag börja arbeta inom kort, det enda jag väntar på nu är mitt danska personnummer (cpr:nummer) som de så fint heter på Danska.   När jag fått de ska jag skaffa mig en dansk bank. Nä...

Av sabina jeppsson - 27 april 2011 13:47

Jag fick jobbet som jag sökt på hh ferries!    Jag vet dock inte när jag ska börja än, men Dennis gör sin sista dag på jobb nu på fredag sen är han pappa ledig i 2 månader, kanske lite längre beroende på jobb och förkola för Wilma.   Kommer känna...

Presentation


Min underbara familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards