Alla inlägg den 16 december 2010

Av sabina jeppsson - 16 december 2010 14:34

Vet inte riktigt vart jag ska börja men jag känner att jag vill skriva av mig lite om kärleken jag och Dennis har till varandra.


Den är enormt stor kan jag börja med att säga! Vi har bägge två haft förhållande tidigare, men aldrig har det varit så bra som vi har det tillsammans. När jag och Dennis träffades den 14 februari 2009 var våra hjärtan krossade. Vi hade inte någon av oss tänkt träffa någon och skapa en relation med  eftersom vi mådde ganska dåligt bägge två. Men det var något där, kemin den bara stämde och vi drogs till varandra och allt var hela tiden på lika villkor.


Vi tog det väldigt lugnt i början, vi sågs nästan inte på 3 veckor, jag jobbade på sjön och Dennis pluggade och var ibland bortrest pågrund av de. Efter de där 3 veckorna var vi fast i varandra, vi lämnade inte varandra en sekund, vi förälskade oss i varandra snabbt, väldigt snabbt, först var det skrämmande för man tänkte ju att det kan ju inte bara gå så snabbt, men jo tydligen så kunde de det, vi hade träffat rätt!


Och det känns fortfarande idag, vi är rätt för varandra vi älskar varandra så oerhört mycket, och vi är väldigt rädda och måna om varandra.


När jag och Dennis firade 1år 14 februar 2010 så mådde jag inte helt hundra i kroppen, så den 15 februari gick jag till läkaren, och då visar de sig att älskade Wilma låg där inne! Kan man få bättre 1 års present? Knappast! Vill bara att alla ska veta hur lycklig jag är och hur nöjd jag är med mitt liv! Har den finaste sambon och finaste dotter man kan ha! De har fått mig på fötter och jag älskar livet!


 

Det finaste och dyrbaraste jag har   

Presentation


Min underbara familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards